استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

بارسلونا در دور رفت رقابت‌هاي سوپر جام اسپانيا با گل نيمار به يک تساوي خارج از خانه مقابل اتلتيکو مادريد دست يافت.


دور رفت رقابت‌هاي سوپرجام اسپانيا شب گذشته ميان بارسلونا و اتلتيکو مادريد در ورزشگاه ويسنته کالدرون با تساوي يک بر يک به پايان رسيد.

گل دقيقه 66 نيمار با ضربه سر که اولين گل وي پس از پيوستن به کاتالان‌ها است، گل اول بازي توسط داويد ويا براي تيم ميزبان را خنثي کرد.

ويا نيز در اين بازي اولين گل خود را براي باشگاه جديد و در مقابل باشگاه سابقش به ثمر رساند. دور برگشت اين مسابقه چهارشنبه آينده در ورزشگاه نيوکمپ برگزار خواهد شد.

حضور ليونل مسي در بازي برگشت به شرايط بدني وي بستگي خواهد داشت. ستاره آرژانتيني در نيمه بازي به دليل مصدوميت همسترينگ تعويض شد.

داويد ويا در اين مسابقه موفق شد در اولين شانس واقعي بازي با يک ضربه تمام کننده زيبا در دقيقه 12 اتلتيکو مادريد را پيش بياندازد. يک ضدحمله به پاسکاري هوشمندانه داويد ويا به آردا توران و بازگشت توپ به خودش و در نهايت به اولين گل بازي منجر شد.

بارسا مثل هميشه مالکيت توپ را در اختيار داشت اما براي خلق موقعيت گل و پشت سر گذاشتن دفاع بسيار خوب اتلتيکو تقلاي زيادي کرد. تعويض مسي در نيمه و آمدن فابرگاس به جاي او کار را براي بارسلونا سخت‌تر کرد.

نيمار که در دقيقه 59 به زمين مسابقه آمد توانست روي پاس دني آلوس با يک ضربه سر توپ را درون دروازه اتلتيکو مادريد قرار دهد و بازي را در دقيقه 66 به تساوي بکشاند.

به هنگام خروج مديرعامل باشگاه پرسپوليس از ورزشگاه هواداران استقلال براي وي کري خواندند.


 وقتي محمد رويانيان قصد داشت ورزشگاه آزادي را ترک کند هواداران استقلال که از پيروزي تيم خود خوشحال بودند براي وي کري خواندند و عليه پرسپوليس شعار دادند و عدد 4 را نشان مي دادند.

رويانيان هم که مي خنديد به آنها گفت: باشه همديگر را مي‌بينيم.

تيم فوتبال استقلال برابر بوريرام تايلند به پيروزي رسيد تا براي رسيدن به جمع چهار تيم آسيا به يک مساوي نياز داشته باشد.


 در مرحله يک چهارم ليگ قهرمانان آسيا تيم استقلال از ساعت 20 و 15 دقيقه در ورزشگاه آزادي و در حضور 95 هزار و 300 نفر به مصاف تيم بوريرام تايلند رفت که بازي با نتيجه يک بر صفر به سود استقلال به پايان رسيد.

عبدالرحمان عبدو داور قطري قضاوت به سوچاي نوتنوم، سوخا و سريساي از بوريرام کارت زرد نشان داد.

خسرو حيدري در دقيقه 2 مسابقه دروازه بوريرام تايلند را روي يک سانتر ارسالي باز کرد تا هواداران استقلال براي ديدن گل آسيايي تيم محبوب‌شان خيلي انتظار نکشند.

همين گل سريع باعث شد آبي‌پوشان در اين ديدار تلاش کرده تا حساب شده بازي کنند و بيشتر بازي را کنترل کردند تا با يک پيروزي به تايلند بروند. البته برد يک بر صفر خيلي پيروزي اطمينان بخشي نيست با اين حال استقلال براي رسيدن به جمع چهار تيم آسيا 90 دقيقه ديگر بايد بازي کند. آبي‌پوشان با يک مساوي مي‌تواند به نيمه نهايي برسد.

فرهاد مجيدي در دقيقه 11 در محوطه جريمه صاحب موقعيت گلزني شد که ضربه او از بالاي دروازه بوريرام بيرون رفت.

استقلال از دقيقه 25 بازي کمي عقب کشيد و تيم تايلندي چند حمله بر روي دروازه انجام داد.

در دقيقه 53  به دليل پرتاب اشيا از سوي تماشاگران چند لحظه‌اي داور بازي را متوقف کرد.

استقلال در صورت پيروزي در دو ديدار رفت و برگشت در اين بازي در  مرحله نيمه نهايي به مصاف برنده سئول کره جنوبي و الاهلي عربستان مي‌رود.

آبي پوشان در روز 27 شهريور در بانکوک ديدار برگشت را مقابل بوريرام انجام مي‌دهند.

ترکيب استقلال:

سيد مهدي رحمتي،پژمان منتظري، امير حسين صادقي،هاشم بيک زاده( از دقيقه 55فردين عابديني)،حنيف عمران زاده،جي لوييد ساموئل، جواد نکونام، سياوش اکبرپور( از دقيقه 88 محمد مهدي نظري)، خسرو حيدري،فرهاد مجيدي( از دقيقه 63 آرش برهاني) و محمد قاضي

سرمربي: امير قلعه‌نويي

ترکيب بوريرام:

سيوارک تدوسانگنون، پراتوم چاتانگ، چارلي يانيک، اوسمار باربا، تانساک سريساي( از دقيقه 68 آناوين جوجين)، سوچاو نوتنام،جيروات ماخاروم، چتيپات تانکلانگ، اديدساک کرايسون، سوري سوخا و بروکال

سرمربي: گوران دروليچ

دو تيم استقلال و پرسپوليس تا فينال جام حذفي به يکديگر برخورد نمي‌کنند.


مراسم قرعه‌کشي جام حذفي برگزار شد که طبق برنامه، تيم‌هاي ليگ برتري پس از اينکه تيم‌هاي ليگ دسته اول و دسته دوم دو بازي با يکديگر انجام دادند وارد مسابقات خواهند شد. يعني برنده آلومينيوم هرمزگان که با يکي از قهرمان‌‌هاي استاني بازي مي‌کند با برنده استقلال ساري و کاسپين قزوين بازي خواهد کرد و برنده آنها با تيم تيم استقلال تهران روبرو خواهد شد.

استقلال تهران بايد با برنده تيم‌هاي آلومينيوم هرمزگان-يکي از قهرمان‌هاي استاني و استقلال ساري-کاسپين قزوين بازي کند.

ملوان بندرانزلي پس از برگزاري دو ديدار با برنده يکي از تيم‌هاي نيروي زمين تهران-مس رفسنجان و شهرداري لنگرود-گاز فجر جم بازي مي‌کند.

نفت تهران با برنده داماش ايرانيان-يکي از قهرمان‌هاي استاني و شهرداري جويبار-گهر دورود بازي مي‌کند.

همچنين ذوب آهن پس از دو بازي با برنده اتکاي گلستان-شهرداري اراک و پيام صنعت آمل-يکي از قهرمان‌هاي استاني بازي خواهد کرد.

صباي قم با برنده تيم‌هاي گيتي‌پسند اصفهان با يکي از قهرمان‌هاي استاني و استقلال اهواز-نفت اميديه بازي مي‌کند.

مس کرمان با برنده شهرداري دزفول-نفت و گاز کچساران و شهرداري تبريز-صنعت نفت نوين آبادان بازي مي‌کند.

گسترش فولاد تبريز با برنده تيم‌هاي ميناب طيور هرمزگان-نساجي مازندران و البرز بندر کنگ و سفيد رود رشت بازي مي‌کند.

سپاهان اصفهان با برنده تيم‌هاي صنعت نفت آبادان-راهيان کرمانشاه و سياه‌جامگان مشهد-يکي از قهرمان‌هاي استاني بازي مي‌کند.

در نيمه ديگر جدول برنامه رقابت‌ها به شرح زير است:

سايپا با برنده تيم‌هاي پرسپوليس گناوه-يکي از قهرمان‌هاي استاني و نفت مسجدسليمان-پيکان تهران بازي مي‌کند.

تراکتورسازي تبريز با برنده تيم‌هاي برق شيراز-ماشين‌سازي تبريز و سايپاي شمال-صنعت ساري بازي مي‌کند.

داماش گيلان با برنده تيم‌هاي نوژن شهرداري نوشهر-شاهين بوشهر و شهرداري ياسوج-آهن بافق يزد بازي خواهد کرد.

راه‌آهن سورينت با برنده تيم‌هاي مس سونگون ورزقان-گل‌‌گهر سيرجان و نبرد شهرکرد-يکي از قهرمان‌‌هاي استاني بازي مي‌کند.

فولاد خوزستان با برنده تيم‌هاي فولاد يزد-يکي از قهرمان‌هاي استاني و ابومسلم خراسان-شهرداري بندرعباس بازي مي‌کند.

فجر سپاسي شيراز با برنده تيم‌هاي استيل‌آذين تهران-ايران‌جوان بوشهر و فولاد نوين اهواز-يکي از قهرمان‌هاي استاني ديدار خواهد کرد.

پرسپوليس با برنده بازي تيم‌هاي پديده مشهد-پارس همدان و کارگر بن يزد-شهرداري اردبيل بازي مي‌کند.

استقلال خوزستان نيز با برنده تيم‌هاي ملي حفاري اهواز-بهمن شيراز و الوند همدان-يکي از قهرمان‌هاي استاني بازي مي‌کند.

طبق اين برنامه تيم‌هاي استقلال و سپاهان نيز تا مرحله نيمه‌نهايي به يکديگر نمي‌رسند همچنين تراکتورسازي و پرسپوليس نيز تا مرحله نيمه‌‌نهايي با يکديگر مصاف نخواهند داشت.

يوونتوس با پيروزي پر گل مقابل لاتزيو براي ششمين بار موفق شد سوپر جام باشگاه هاي ايتاليا را بالاي سر ببرد.


ديدار سوپر جام باشگاه هاي ايتاليا بين تيم هاي يوونتوس و لاتزيو انجام شد که يووه با نتيجه پر گل چهار بر صفر حريف را در هم کوبيد.

پل پوگبا در دقيقه 23 گل نخست ديدار را وارد دروازه حريف کرد. اين نتيجه تا پايان نيمه نخست پابرجا ماند. در حالي که تنها هفت دقيقه از آغاز نيمه دوم گذشته بود جورجيو کيه ليني براي بار دوم دروازه بيانکوچلستي را باز کرد. در ادامه، استفن ليخت اشتاينر 54 و کارلوس توز 57 گل هاي سوم و چهارم بيانکونري را وارد دروازه حريف کردند تا نخستين جام فصل در ايتاليا به نام بانوي پير شود.

گلي ديرهنگام از ايسکو اولين برد کارلو آنچلوتي در ليگ را رقم زد.


آنچلوتي در اين مسابقه ايکر کاسياس را روي نيمکت گذاشته بود. او هم ديه‌گو لوپس را در دروازه ترجيح داده بود.

بتيس در تابستان 13 بازيکن جديد خريده بود و چهار چهره جديد در ترکيب اين تيم قرار گرفته بودند.

مادريد بازي را خوب آغاز کرد و در همان دقيقه 2 به گلي رسيد که البته آفسايد بود. مدافع حريف در حالي توپ را وارد دروازه خودي کرد که بازيکنان مادريد موقعيت را در شرايط آفسايد ساخته بودند.

اما خورخه مولينا در دقيقه 14 ميهمان را پيش انداخت. سدريک که با قيمت تنها 1.20 ميليون يورو از نومانسيا خريده شده بود توانست از سرخيو راموس بگذرد و پاسي به محوطه جريمه ارسال کند که مولينا آن را به گل تبديل کرد.

رئال در دقيقه 20 باز هم با ضربه‌اي که مدافعان حريف زدند توپ را به دروازه رساند ولي اين گل به دليل آفسايد ميلي‌متري کريس رونالدو مردود اعلام شد. سرانجام گل رئال در دقيقه 26 به ثمر رسيد. بنزما سانتر زميني ايسکو را از سمت چپ وارد دروازه کرد.

شاگردان په‌په مل در نيمه اول عالي بودند و بارها به سمت دروازه رئال تاختند. يک بار نوسا ايگيبور روي کرنر خوان وردو توپ را به تير دروازه لوپس کوبيد و يک بار هم دني کارواخال که در نيمه اول بسيار سختي کشيد سدريک را در محوطه جريمه هل داد اما داور پنالتي نگرفت.

رئال اما در نيمه دوم به مراتب بهتر شد. رونالدو با ضربه بغل پاي خود تير دروازه حريف را به لرزه درآورد. حملات پياپي اين تيم به نتيجه نمي‌رسيد تا اين که ايسکو در دقيقه 87 توانست سانتر مارسلو را به گل تبديل کند و اولين برد تيمش را رقم بزند.

بارسلونا در اولين بازي فصل تازه لاليگا با قدرت لوانته را در هم کوبيد


بارسلونا دفاع از عنوان قهرماني را با پيروزي درخشان هفت بر صفر مقابل لوانته آغاز کرد.



اين اولين برد رسمي تاتا مارتينو با بارسلونا بود. او در اين مسابقه آندرس اينيستا، نيمار و جوردي آلبا را نيمکت‌نشين کرده بود.



تنها کمتر از سه دقيقه طول کشيد تا بارسا به گل اول برسد. پدرو پاسي عالي به سسک فابرگاس داد، او هم به الکسيس سانچس پاس داد و بال شيليايي هم به آساني گل‌زني کرد.



بارسلونا کنترل کامل بازي را در دست داشت و در دقيقه 12 گل دوم را زد. فابرگاس پاسي بلند را با سينه در مسير ليونل مسي قرار داد و اين بازيکن آرژانتيني با همکاري با پدرو گل‌زني کرد.



لوانته به‌ندرت حتي صاحب توپ مي‌شد و در دقيقه 30 گل سوم را هم دريافت کرد. اين بار مسي توپ را از داويد ناوارو ربود و به فابرگاس سپرد. دني آلوز در اين ميان روي توپ تاثيري عالي گذاشت. توپ در نهايت با دفع کيلور ناباس، دروازه‌بان لوانته به آلوز رسيد و او هم با شوتي خوب گل زد.



پدرو دقايقي بعد نام خود را در ميان گل‌زنان ثبت کرد. او پاس آدريانو را گرفت و پس از تک به تک شدن توپ را با ضربه‌اي دقيق به کنج دروازه زد.



بارسلونا در دقيقه 42 به گل پنجم هم رسيد. روي تکل بد پدرو لوپس روي آدريانو بود که داور اعلام پنالتي کرد و مسي گل زد. سپس در دقيقه 44 گل ششم به ثمر رسيد. اين بار روي پاس عمقي عالي مسي بود که چابي با دروازه‌بان تک به تک شد و با ضربه‌اي که با کف پا زد توپ را از بين پاهاي ناباس به گل تبديل کرد.



مردان مارتينو در نيمه دوم با خونسردي بازي را کنترل کردند و چند فرصت خوب هم داشتند، ضمن آن که نيمار و اينيستا هم در اواسط نيمه به بازي رفتند و نمايش خوبي داشتند.



در نهايت پدرو در دقيقه 73 گل آخر بازي را زد. فابرگاس روي پاس فاجعه‌بار مدافع لوانته توپ را گرفت، دروازه‌بان حريف را جا گذاشت و توپ را در فرصتي عالي به پدرو سپرد تا او باز هم گل بزند.

روزنامه "او استادو" برزيل در گزارشي رييس باشگاه بارسلونا را به فساد مالي متهم کرد.


فدراسيون فوتبال برزيل فاش کرد که بخشي از سود بازيهاي دوستانه اين تيم در سالهاي 2006 تا 2010 به حساب ساندرو راسل رييس باشگاه بارسلونا واريز شده است.

به گزارش ايسنا،روزنامه او استادو برزيل فاش کرد: ريکاردو تکسيرا رييس فدراسيون فوتبال برزيل براي به جيب زدن سود بازيهاي دوستانه دست به دامن راسل شد. او براي فرار از اتهام به فساد و اختلاس و ثروتمند شدن بي رويه، سود بازيهاي دوستانه را به حساب شرکت راسل منتقل کرد تا بعدها بتواند اين پول را به راحتي از حساب او خارج کند. چنانچه اين اتهام راسل اثبات شود او در معرض حبس 8 ساله قرار مي گيرد.

در ادامه گزارش روزنامه او استادو آمده است: برزيل در اين شش سال اخير سود زيادي را از بازيهاي دوستانه به دست آورده چنانکه حداقل در هر بازي يک ميليون دلار به جيب زده است. مبلغ 10.9 ميليون دلار که بخشي از سود 24 بازي دوستانه برزيل در اين چند سال اخير است به حساب شرکت (SBF ) آمريکا که رياست آن را آلکساندر فيليو برعهده دارد وارد شده است. آلساندرو فيليو نام رسمي راسل است و در برزيل به اين نام شناخته مي شود.

اين براي نخستين بار نيست که راسل در برزيل به فساد مالي متهم مي شود. پيش از اين او در سال 2008 به دريافت سود غيرقانوني از ديدار دوستانه برزيل برابر پرتغال متهم شد.

تيم فوتبال پرسپوليس با يک بازيکن کمتر توانست ملوان را شکست دهد و به طور موقت به رده دوم صعود کرد.


 در ادامه هفته پنجم ليگ برتر تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت 19 و 20 دقيقه در ورزشگاه آزادي به مصاف تيم ملوان انزلي رفت که  بازي با نتيجه يک بر صفر به سود پرسپوليس به پايان رسيد.

اميد عاليشاه در دقيقه 74 با يک شوت محکم گل اول پرسپوليس را به ثمر رساند.

در دقيقه 78 مسابقه برق ورزشگاه آزادي قطع شد تا چند دقيقه‌اي بازي متوقف شود. اين حادثه منحصر به فرد بود.

به گزارش فارس، پرسپوليس در نيمه اول بازي را هجومي آغاز کرد اما از حملاتش نتيجه‌اي نگرفت تا اينکه در دقيقه 33 کفشگري از پرسپوليس اخراج شد.

عليرضا فغاني داور مسابقه به مازيار زارع و سعيد يوسف‌زاده از ملوان و اميد عاليشاه از پرسپوليس کارت زرد نشان داد. کفشگري بازيکن پرسپوليس در دقيقه 33 به دليل خطاي شديد بر روي مهاجم ملوان کارت قرمز گرفت و از ميدان اخراج شد.

پرسپوليس با اين برد 10 امتيازي شد و به جمع مدعيان قهرماني بازگشت و به طور موقت به رده دوم صعود کرد. استقلال هم با يازده امتياز صدرنشين است. البته ساير ديدارهاي هفته پنجم در جريان است. فولاد در صورت پيروزي مقابل راه آهن جاي استقلال را در صدر جدول مي‌گيرد.

 ملوان 4 امتيازي( با احتساب يک امتياز کسر شده کميته انضباطي) در رده يازدهم قرار دارد.

ترکيب پرسپوليس:

نيلسون، سيد جلال حسيني، محسن بنگر، سيدمحمدمهدي سيدصالحي( از دقيقه 90 محمدرضا خانزاده)، مهرداد کفشگري، محمد نوري، حسين ماهيني، قاسم‌ دهنوي، پيام صادقيان( از دقيقه 68 غلامرضا رضايي)، اميد عاليشاه( از دقيقه 79 هادي نوروزي)، سيدميثم حسيني

سرمربي: علي دايي

ترکيب ملوان:

سرگئي پاشنکو، سيد‌احمد مهدي‌زاده، احمد آهي، سعيد سالار‌زاده، امير‌حسين فشنگچي، مازيار زارع، سعيد يوسف‌زاده( از دقيقه 79 اسماعيل صمدي)، محسن يوسفي، شاهين ثاقبي( از دقيقه 75 سهيل رحماني)، مهدي شيري و سيد‌جلال رافخايي.

سرمربي: دراگان اسکوکيچ

تيم فوتبال استقلال با پيروزي مقابل داماش گيلان صدرنشين ليگ برتر شد.


 اولين ديدار هفته پنجم ليگ برتر از ساعت 19 و 20 دقيقه در ورزشگاه عضدي رشت و در حضور 7 هزار و  610 نفر ( طبق اعلام بلندگوي ورزشگاه)بين دو تيم داماش و استقلال برگزار شد که بازي با نتيجه دو بر يک به سود استقلال به پايان رسيد.

به گزارش فارس، آبي‌پوشان بازي را تهاجمي آغاز کردند و در هفت دقيقه اول بازي صاحب چهار کرنر شدند اما اين کرنرها حاصلي براي استقلال نداشت.

امين متوسل در دقيقه 17 روي پاس عمقي هادي محمدي در پشت مدافعان استقلال صاحب توپ شد و در موقعيت تک به تک با مهدي رحمتي با يک ضربه آرام گل اول بازي را به ثمر رساند.

بعد از اين گل استقلال دوباره بازي را در دست گرفت و حملات زيادي انجام داد.

در دقيقه25 نکونام با ضربه سر توپ را به سياوش اکبرپور در محوطه جريمه داماش رساند و اکبرپور با يک ضربه فني دروازه داماش را باز کرد و بازي مساوي شد. در دقيقه 67 فرهاد مجيدي از عمق دفاع داماش فرار کرد و با يک ضربه ديدني گل دوم آبي‌پوشان را به ثمر رساند.

در دقيقه 37 مهدي رحمتي ضربه مهدوي را در موقعيت تک به تک مهار کرد.

در دقيقه 40 ضربه سر نيکبخت واحدي به تيرک دروازه داماش خورد.

بازي دو تيم از سرعت قابل قبولي برخوردار بود و هر دوتيم تهاجمي بازي کردند.

احمد صالحي داور مسابقه به ابوذر رحيمي و مهدوي از داماش کارت زرد نشان داد.

داماش گيلان پيش از اين ديدار هيچ بردي نداشته است و با سه امتياز در رده سيزدهم بود و استقلال هم با اين برد يازده امتيازي شد ( با احتساب کسر يک امتياز کميته انضباطي از آبي‌پوشان) و آبي‌پوشان به صدر جدول صعود کردند. داماش به اين ترتيب در حسرت برد باقي‌ ماند.

هواداران داماش در اواخر بازي به شدت عليه داوري شعار دادند. آنها معتقد بودند که داور دو پنالتي براي داماش نگرفته است.

داماش فصل گذشته در هر دو ديدار رفت و برگشت استقلال را شکست داده بود که استقلال امشب انتقام آن دو شکست را هم از داماش گرفت.

ترکيب استقلال:

سيدمهدي رحمتي، خسرو حيدري، اميرحسين صادقي، حنيف عمران‌زاده، پژمان منتظري، جواد نکونام، پژمان نوري، عليرضا نيکبخت واحدي( از دقيقه 53 فردين عابديني)، محمدمهدي نظري( از دقيقه 46 فرهاد مجيدي)، سياوش اکبرپور( 90+ 4 مهران قاسمي) و محمد قاضي.

سرمربي: امير قلعه‌نويي

ترکيب داماش گيلان:

حبيب دهقاني، عليرضا نظيف‌کار، محمد مختاري،‌هادي محمدي، ابوذر رحيمي، محمدرضا مهدوي، ‌رضا کاردوست( از دقيقه 78 افشين چاووشي)، ابوالفضل حاجي‌زاده، امين متوسل‌زاده، مسعود حسن‌زاده( از دقيقه 79 کبه) و مصطفي حاجتي( از دقيقه 69 روح الله‌ سيف‌الهي)

سرمربي: افشين ناظمي

تيم فوتبال پرسپوليس در ورزشگاه انقلاب کرج مقابل سايپا شکست خورد.


  تيم فوتبال پرسپوليس از ساعت 19 و 25 دقيقه در ورزشگاه انقلاب کرج و در حضور حدود 9 هزار و 200  تماشاگر به مصاف تيم سايپا رفت که  بازي با نتيجه يک بر صفر به سود سايپا به پايان رسيد.

روزبه شاه‌علي‌ دوست در دقيقه 30 با يک شوت از راه دور به زيبايي دروازه پرسپوليس را باز کرد و گل اول مسابقه را به ثمر رساند. اين اولين گلي بود که پرسپوليس در ليگ برتر سيزدهم دريافت کرد.

سيد مهدي سيدعلي داور مسابقه به روزبه‌ شاه‌علي‌دوست، محمدباقر صادقي و مقداد قباخلو از سايپا کارت زرد نشان داد.

اين اولين ميزباني سايپا در ورزشگاه انقلاب کرج از پرسپوليس بود و اين اولين ميزباني براي نارنجي‌پوشان خوش يمن بود. تمام رکوردهاي مثبت پرسپوليس در اين ديدار شکسته شد. سرخپوشان در اين بازي هم اولين باخت و هم اولين گل فصل خود را دشت کردند.

سرخپوشان در نيمه دوم حملات پراکنده‌ زيادي انجام داد که در يک صحنه توپ را به تير دروازه سايپا زد.

ترکيب سايپا:

محمد باقر صادقي، علي زينالي( از دقيقه 63 مقداد قباخلو)، حامد شيري،‌ سجاد مشکل‌پور، ابراهيم صادقي( از دقيقه 83 محسن ارزاني)، ابراهيم شکوري، مجيد ايوبي، بابک حاتمي، کاوه رضايي، روزبه شاه‌علي دوست و سجاد شهباز زاده( از دقيقه 92 مهدي جعفرپور)

سرمربي: انگين فيرات

ترکيب پرسپوليس:

نيلسون، محسن بنگر، جلال حسيني، حسين ماهيني، رضا حقيقي( از دقيقه 80 هادي نوروزي)، محمد نوري، پيام صادقيان، سيد مهدي سيد صالحي، ميثم حسيني( از دقيقه 71 حميدعلي‌ عسگر)، ميلاد غريبي( از دقيقه 46 محمد عباس‌زاده و قاسم دهنوي.

سرمربي: علي دايي

باشگاه فوتبال رئال مادريد با نوجوان 11 ساله آمريکايي قرارداد امضا کرد.


 مسئولان رئال اعلام کردند جاشوا پينادات نوجواني که مهارت فوق العاده گلزني در رده سني خود را دارد به آکادمي باشگاه وارد مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پينادات قبلا براي مدت کوتاهي در آکادمي هر دو باشگاه رئال مادريد و بارسلونا حضور يافته و تمرين کرده است. پينادات اولين بازيکن آمريکايي است که به تيم رئال مادريد راه پيدا مي کند.

وي قرار است از ماه سپتامبر در آکادمي رئال حاضر شود. اين آکادمي در گذشته بازيکناني چون ايکر کاسياس، گوتي و رائول گونسالس را تربيت کرده است.
دو شنبه 14 مرداد 1392برچسب:کريميان از کما خارج شد, :: 4:1 ::  نويسنده : Lima

هافبک تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز با به دست آوردن هوشياري از کما خارج شد.


مهدي کريميان که به علت سانحه رانندگي از شب گذشته در کما به سر مي‌برد، چشمانش را باز کرد و قدرت تکلمش را باز يافت.

دکتر صادق‌پور يکي از پزشکان تيم فوتبال تراکتورسازي با اعلام اين خبر به ايسنا گفت: هوشياري کريميان اکنون بالاي 10 است و پس از باز کردن چشمانش من را شناخت و با من صحبت کرد.
چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:یوپ هاینکس,بایرن مونیخ,لیما, :: 19:54 ::  نويسنده : Lima

http://ar.jamnews.ir/Images/News/Smal_Pic/12-3-1392/IMAGE635057929479807173.jpg

چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:لیما,عکس های یورگن کلوپ,استقلال نوین, :: 19:36 ::  نويسنده : Lima

چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:عکس های دیوید مویس, :: 18:58 ::  نويسنده : Lima

 دیوید مویس اسکاتلندی در منچستر یونایتد +عکس

 دیوید مویس اسکاتلندی در منچستر یونایتد +عکس

 دیوید مویس اسکاتلندی در منچستر یونایتد +عکس

 دیوید مویس اسکاتلندی در منچستر یونایتد +عکس

چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:عکس های گاس هیدینگ, :: 18:38 ::  نويسنده : Lima

چهار شنبه 9 مرداد 1392برچسب:کارلو آنچلوتی,استقلال نوین, :: 13:24 ::  نويسنده : Lima

سه شنبه 8 مرداد 1392برچسب:استقلال نوین,عکس های رافا بنیتس, :: 22:21 ::  نويسنده : Lima

 

 

گزارش تصویری: همه چهره های متفاوت سرخیو راموس از ابتدا تا حالا
 

 


 

 

 

 

 

 

سرخیو راموس ستاره اسپانیایی باشگاه رئال مادریداخیرا بارنگ کردن موهایش تغییراتی در چهره اش ایجاد کرده است

سرخیو راموس ستاره اسپانیایی باشگاه رئال مادرید اخیرا بارنگ کردن موهایش تغییراتی در چهره اش ایجاد کرده است. در اینجا می توانید تصاویری از تغییرچهره های این مدافع باتجربه اسپانیایی در سالهای اخیر ملاحظه کنید:


foton

foton

foton

foton

foton

foton

foton

foton

foton

foton

foton

 

عکاس مجله‌اي در آرژانتين ديگو مارادونا را متهم به کتک زدن خود کرد.


انريکه مدينا، عکاس يک مجله آرژانتيني اعلام کرد از ديگو مارداونا به دليل کتک زدن او شکايت مي‌کند. اين عکاس مدعي است مارادونا يکشنبه شب او را که در کنار منزل پدري ال‌ديگو بود، کتک زده است.

مدينا در‌اين‌باره به آسوشيتدپرس گفت: مارادونا جوري به من لگد زد که انگار مي‌خواهد ضربه ايستگاهي بزند و زانو و پاهايم به شدت ‌آسيب ديده است.

ديگو مارادونا هميشه شکايت کرده است که خبرنگاران و عکاسان او را دنبال مي‌کنند و وارد زندگي شخصي‌اش مي‌شوند. او در سال 1994 نيز به دليل کتک زدن يک خبرنگار دو سال محروم شد. او يک بار هم در فرودگاه زماني که متوجه تعقيب عکاسي به دنبال خود شد، ماشين‌اش را متوقف و به سمت عکاس سنگ پرتاب کرد.

دروازه‌بان رئال مادريد به صحبت در مورد سرمربي پيشين خود در رئال مادريد پرداخته است.


ژوزه مورينيو در دوره سه ساله‌اي که در رئال مادريد حضور داشت به همراه اين تيم سه جام به دست آورد ولي در سال آخر و پس از آسيب ديدگي ايکر کاسياس، او را از ترکيب اين تيم بيرون گذاشت.

اين موضوع درگيري‌هايي را در تيم به وجود آورد و بسياري از کارشناسان اعلام کردند مورينيو نبايد چنين برخوردي با کاسياس مي‌کرده است.

اکنون دروازه‌بان رئال مادريد و تيم ملي فوتبال اسپانيا اعلام کرده به هيچ وجه نمي‌توان تاثيري که مورينيو روي فوتبال اسپانيا گذاشته را انکار کرد.

«اکنون کارلو آنچلوتي سرمربي رئال مادريد است و ما با او کار مي‌کنيم. هيچ تفاوتي بين کارلو و ژوزه مورينيو حس نمي‌کنم. البته نمي‌خواهم با اين حرف‌ها به گذشته فکر کنم ولي در هر حال بايد به کارهايي که مورينيو براي رئال انجام داده احترام گذاشت. اکنون بايد با اين اميد که مي‌توانيم بازهم تيم را در بالاترين سطح نگه داريم به کار ادامه دهيم.»

وي در ادامه عنوان کرد: او مربي‌اي بود که دوست داشت همواره به پيروزي برسد. اين امر بر کسي پوشيده نيست. او از روز نخست حضور در رئال اين را به همه ثابت کرد. تيم ما در فصل گذشته تا نزديکي‌هاي جام رفت ولي نتوانست آنها را فتح کند. مهم روحيه جنگندگي ما بود که در شيوه نمايش تيم وجود داشت.

 

 

عکس روز:چهره جدید سرخیو راموس

عکس روز : چهره جدید سرخیو راموس

 


                                                                                                                                                                                                                      سرخیو راموس ستاره اسپانیایی باشگاه رئال مادرید حالا با ظاهری متفاوت دراردوی تابستانی تیمش در آمریکا حضور یافته

 

foton

در اين جشن بازيکنان تازه‌وارد با پيراهن‌هاي جديد خود به هواداران معرفي شدند که جهانبخش نيز عضوي از آن‌ها بود، عضوي که حالا پيراهن شماره‌ي 16 را برتن مي‌کند.


 شب گذشته فصل جديدي در فوتبال ايران آغاز شد، فصلي که قرار است در قاره‌ي سبز دنبال شود و ثمره‌ي آن با پيراهن تيم ملي ايران در عرصه‌هاي بين المللي درخشش پيدا کند. بي‌ترديد ديگر اهالي فوتبال از پيوستن عليرضا جهانبخش به تيم ان.اي.سي در پنجره‌ي نقل و انتقالات پيش فصل خبر دارند و مي‌دانند که اين پديده‌ي جوان که سال جاري را با درخشش در قالب تيم ملي اميد و تورنمنت چهارجانبه‌ي قطر آغاز کرده است، بايد از اين پس در ليگ برتر هلند توپ بزند و در کنار سردار آزمون، ديگر جوان خوش‌آتيه‌ي حاضر در تيم روبين کازان روسيه، موج جديدي از لژيونرها را در فوتبال ايران رقم بزنند.

جهانبخش و آزمون دو ستاره‌ي 19 ساله‌اي هستند که پس از مسعود شجاعي و جواد نکونام قدم به فوتبال اروپا مي‌گذارند. بدون ترديد هيچ‌گاه نبايد امثال اشکان دژاگه، رضا قوچان‌نژاد، دانيال داوري و ... را در زمره‌ي لژيونرها قرار دارد.

عليرضا جهانبخش، کاپيتان تيم ملي جوانان در ليگ دوازدهم يک پديده بود و توانست بسياري را به آينده اميدوار کند، هرچند او هيچ‌گاه نتوانست به مانند بسياري از ستارگان بزرگ جهان از جمله نيمار پس از لقب گرفتن عنواني مشابه پديده‌ي ليگ داخلي و ترنسفر شدن به يکي از ليگ‌هاي معتبر اروپائي، به تيم ملي کشورش راه يابد.

هافبک جوان و خوش‌آتيه‌ي ان‌.اي‌سي که به واقع محصول باشگاه داماش گيلان است، شب گذشته براي نخستين‌بار برابر تيمي به ميدان رفت که تا همين سال پيش چشم بسياري از اهالي فوتبال در ايران را به خود و نتايجش دوخته بود، چون دو ستاره‌ي ملي‌پوش ما يعني جواد نکونام و مسعود شجاعي در اين تيم شاغل بودند. گويا ديشب شب تحويل پست بود، پست حمل لژيونر ايراني در ترکيب يک تيم اروپائي!

شب گذشته در دهکده‌ي کوچک اما مورد علاقه‌ي کاپيتان تيم ملي اميد، جشني برپا بود، جشني به مناسبت بازسازي استاديوم گوفراشتاديون که استاديوم اختصاصي باشگاه ان.اي.سي است. در اين جشن بازيکنان تازه‌وارد با پيراهن‌هاي جديد خود به هواداران معرفي شدند که جهانبخش نيز عضوي از آن‌ها بود، عضوي که حالا پيراهن شماره‌ي 16 را برتن مي‌کند. اين شب جدا از اين جشن، براي عليرضا شب فراموش نشدني بود، شبي براي درود به قاره‌ي سبز، شبي براي لبيک گفتن به نداي موفقيت آن‌هم در اوج جواني ! اين 14 دقيقه حضور در ميدان شايد هيچ‌گاه از خاطر جهانبخش پاک نشود، 14 دقيقه‌اي که مثل هميشه طعم و ماندگاري اولين‌ها را داشت.

نيم‌نگاهي مصمم دارد، شايد با انگشتانش موفقيتي را نشان مي‌دهد که در آستانه‌ي آن قرار دارد. او نيمي از راه را آمده است، مانند بزرگاني همچون مهدي مهدوي‌کيا، علي دائي، وحيد هاشميان، آندرانيک تيموريان و جواد نکونام توانسته است بر اساس شايستگي‌ها و پتانسيل‌هاي خود به اروپا راه‌ يابد، اما نيمي از راه مانده است، نيمي از راه به نام ثبات در مسير موفقيت. اميدواريم که او روي خطي صاف و بدون پستي و بلندي با شيبي مثبت حرکت کند، رهرو باشد، آهسته و پيوسته به سمت موفقيت خيز بردارد و با بلند پروازي آينده‌ي روشن خود را تباه نکند. جهانبخش به لحاظ شرايط سني فوق العاه‌اي که دارد مي‌تواند تجربه‌ي اسطوره‌هاي فوق الذکر را بارها و بارها مرور کند تا در چند سال آينده از او به عنوان يک ستاره‌ در قد و قامت علي کريمي و مهدي مهدوي‌کيا ياد کنيم.
دو شنبه 7 مرداد 1392برچسب:عکس های مارونه فليني, :: 23:37 ::  نويسنده : Lima

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان