استقلال نوين
مطالب ورزشي علي الخصوص فوتبالي

روبينيو مهاجم برزيلي تيم فوتبال آث ميلان ايتاليا روز جمعه گفت فصل آينده نيز در ميلان مي ماند و تمايل دارد براي هفت سال ديگر در اين تيم بماند.


 روزنامه «گازتا دلو اسپورت» ايتاليا به نقل از روبينيو افزود :« مي خواهم اين فصل را خوب به پايان برسانم و فصل آينده نيز در سطح بالايي بازي کنم و پس از آن زمان تمديد قراردادم فرا خواهد رسيد ، مي توانم اطمينان دهم که اين شش بازي آخرم با پيراهن ميلان نخواهد بود.»

اين بازيکن بيست و نه ساله که قراردادش سال2014 به پايان مي رسد ژانويه گذشته براي جدا شدن از ميلان ابراز تمايل کرده بود اما روند انتقالش به تيم سانتوس برزيل به شکست انجاميد که رسانه هاي ايتاليايي علت آن را خودداري باشگاه برزيلي از برآورده کردن مطالبات مالي ميلان عنوان کردند.

اما روبينيو درحال حاضر مي گويد از زندگي در ايتاليا راضي است.

وي افزود :« زماني که به ميلان آمدم گفتم مي خواهم ده سال در اين تيم بازي کنم ، هنوز هفت سال ديگر باقي مانده است.»

روبينيو مهاجم سابق رئال مادريد اسپانيا و منچسترسيتي انگليس اين فصل بيست و يک بازي براي ميلان انجام داده و دو گل نيز به ثمر رسانده است.

پيش بيني مي شود وي در ديدار يکشنبه آينده برابر يوونتوس صدرنشين نيز در ترکيب ميلان قرار بگيرد.

سپاهان با شکست دو بر يک برابر داماش گيلان از کورس قهرماني در فصل جاري ليگ برتر جا ماند. آبي‌پوشان پايتخت در صورت پيروزي برابر فولاد خوزستان يک هفته پيش از پايان فصل، قهرماني خود را جشن خواهند گرفت.


 از هفته‌ سي‌وسوم رقابت‌هاي ليگ برتر فوتبال ايران تيم داماش با يک بازي دور از انتظار مهمان مدعي خود را شکست داد. دو گل داماش را مصطفي حاجتي و امين متوسل‌زاده در دقايق 21 و 40 براي داماش به ثمر رساندند. تک گل دقيقه 93 محمدرضا خلعتبري تنها از سنگيني شکست شاگردان زلاتکو کرانچار کاست.

به گزارش ايسنا، در نيمه نخست اين ديدار احسان حاج‌صفي و بولکو از سپاهان و محمد مختاري و بوبک کبه از داماش با کارت زرد داور جريمه شدند. در ادامه محمد مختاري از داماش با دريافت کارت زرد دوم در دقيقه 52 از سوي داور اخراج شد.

داماش با اين پيروزي 40 امتيازي شد و احتمال سقوط مستقيمش به دسته‌ اول را منتفي ساخت؛ هرچند اين تيم همچنان خطر حضور در پلي‌آف را حس خواهد کرد. سپاهان هم که با اميد زياد براي صدرنشيني در اين ديدار به ميدان آمده بود، همچنان 63 امتيازي باقي و چشم انتظار بازي استقلال و فولاد ماند.

استقلال تهران در صورت پيروزي برابر فولاد يک هفته پيش از پايان فصل قهرماني خود را جشن خواهد گرفت.

تيم فوتبال استقلال و سپاهان با تساوي به کار خود پايان دادند.


 در ادامه هفته سي و دوم ليگ برتر از ساعت 19 دو تيم استقلال و سپاهان در ورزشگاه آزادي و در حضور بيش از 50 هزار تماشاگر به مصاف هم رفتند که بازي با نتيجه يک بر يک به پايان رسيد.

به گزارش فارس، محرم نويد کيا در دقيقه 65 روي پاس جواهير سوکاي و در حاليکه با مهدي رحمتي تک به تک شده بود با يک ضربه دقيق گل سپاهان را به ثمر رساند.

سعيد مظفري‌زاده داور مسابقه به فرشيد طالبي و محمدرضا خلعتبري از سپاهان  و اميرحسين صادقي و ايمان موسوي از استقلال کارت زرد نشان داد.

مظفري‌زاده در دقيقه 34 با نشان دادن کارت زرد دوم طالبي را از سپاهان اخراج کرد. طالبي در ديدار نيمه نهايي جام حذفي بازي با استقلال نيز در دقيقه 20 اخراج شده بود. استقلال در آن ديدار در ضربات پنالتي به سپاهان باخت و از رسيدن به فينال جام حذفي بازماند.

ايمان موسوي مهاجم استقلال نيز در دقيقه 86 با دريافت کارت زرد دوم از ميدان اخراج شد.

استقلال بازي را هجومي آغاز کرد و چند موقعيت خوب گلزني به دست آورد.

در دقيقه 90+3 درحالي که آبي پوشان حمله مي کردند محمد ايران پوريان گل به خودي زد تا استقلال در آزادي نبازد و همچنان دو تيم در کورس قهرماني شانه به شانه حرکت کنند.

استقلال با اين تساوي همچنان با يک امتياز بيشتر در صدر قرار دارد و سپاهان نيز با 63 امتياز در رده دوم قرار دارد.

ترکيب استقلال:

مهدي رحمتي، اميرحسين صادقي( از دقيقه 46 فرزاد حاتمي)، حنيف عمران زاده، پژمان منتظري، علي حمودي، مجتبي جباري، جواد نکونام، خسرو حيدري، هاشم بيک زاده( از دقيقه 63 عباس محمدرضايي)، ايمان موسوي، فرهاد مجيدي( از دقيقه 75 سياوش اکبرپور)

سرمربي: امير قلعه‌نويي

ترکيب سپاهان:

شهاب گردان، ميلان سوشاک( از دقيقه 23 محسن ايرانژاد)، علي احمدي، فرشيد طالبي، حسن جعفري، اميد ابراهيمي، امين جهان عاليان( از دقيقه 37 محمد حسين مرادمند)، احسان حاج صفي، محرم نويد‌کيا ، جواهير سوکاي( از دقيقه 70 مهدي جعفرپور) و محمدرضا خلعتبري

سرمربي: زلاتکو کرانچا

ديدار تيم‌هاي فوتبال تراکتورسازي و فولاد در چارچوب هفته سي‌ودوم ليگ برتر با تساوي به پايان رسيد.


 ديدار تيم‌هاي فوتبال تراکتورسازي تبريز و فولاد خوزستان در چارچوب هفته سي و دوم ليگ برتر فوتبال از ساعت 19 در ورزشگاه يادگار امام تبريز با حضور حدود 5 هزار هوادار آغاز شد که در پايان با تساوي يک بر يک خاتمه يافت.

به گزارش فارس، شاگردان حسين فرکي در نيمه اول توانستند توسط لوسيانو پريرا در دقيقه 19 از ميزبان خود پيش بيافتند، اما در نيمه دوم اين شاگردان توني اوليويرا بودند که بازي بهتري را آغاز کردند و توانستند در دقيقه 77 توسط محسن حسيني با ضربه‌اي زيبا بازي را به تساوي بکشاندند.

قضاوت اين ديدار بر عهده محسن قهرماني بود.

با اين تساوي تراکتورسازي اختلاف 4 امتيازي خود را با رقيبش يعني فولاد حفظ کرد و در 2 هفته پاياني شانس بيشتري براي کسب سهميه آسيايي دارد.

تيم فوتبال رئال مادريد روز يکشنبه با درخشش کريستيانو رونالدو مهاجم پرتغالي خود مقابل اتلتيک بيلبائو به پيروزي رسيد.


رئال با پيروزي سه بر صفر فاصله خود با بارسا را به سيزده امتياز کاهش داد.

بارسا قبل از اين بازي با غلبه بر رئال ساراگوسا اين فاصله را به شانزده امتياز افزايش داده بود.

رئال همچنين فاصله سه امتيازي خود را با اتليتکو مادريد حفظ کرد. اين تيم در ديگر بازي روز يکشنبه گرانادا را با نتيجه پنج بر صفر در هم کوبيد.

کريستيانو رونالدو در دقايق دو و شصت و هشت و گونزالو ايگواين در دقيقه هفتاد و پنج براي رئال گلزني کردند.

گونزالو ايگواين که در دقيقه هفتاد به جاي کريم بنزما وارد ميدان شد، با پاس رونالدو گلزني کرد.

تيم فوتبال بارسلونا هفته سي و يکم لاليگا را با پيروزي‌اي پرگل پشت سر گذاشت.


 در ادامه هفته سي و يکم رقابت‌هاي لاليگا اسپانيا امشب آبي ـ اناري پوشان بارسلونا در زمين ساراگوسا ميهمان اين تيم بودند که موفق شدند با 3 گل ميزبان خود را از پيش رو بردارند.

گل‌هاي بارسلونا را در اين بازي تياگو در دقيقه 20 ،کريستين تيو (2بار) در دقايق 39 و 53 به ثمر رساندند تا بارسا همچنان به يکه تازگي خود در صدرجدول و بالاتر از رئال مادريد ادامه دهد.

در آخرين بازي اين هفته نيز رئال مادريد از ساعت 23:30 امشب به مصاف بيلبلئو مي‌رود.

منچسترسيتي با برتري مقابل چلسي توانست به فينال جام حذفي انگليس صعود کرده و حريف ويگان شود.


 دومين ديدار مرحله نيمه‌نهايي جام حذفي فوتبال انگليس امشب بين تيم‌هاي چلسي و منچسرتر سيتي برگزار شد که در پايان منچسترسيتي موفق شد شاگردان رافا بنيتس را با حساب 2 بر يک از پيش رو برداشته و راهي فينال شود.

به گزارش فارس، گل‌هاي منچسترسيتي را در اين ديدار سمير نصري در دقيقه 36 و آگوئرو در دقيقه 47 به ثمر رساند و تک گل چلسي را هم ديمبابا در دقيقه 66 وارد دروازه سيتي کرد.

شب گذشته نيز ويگان با حساب 2 بر صفر ميلوال را از پيش رو برداشت و راهي فينال شد.

کريستيانو رونالدو در اين فصل گل‌هاي زيادي وارد دروازه حريفان کرده و رکوردهاي زيادي را نيز به جا گذاشته است.


  جاه طلبي‌هاي کريستيانو رونالدو موجب شده تا او در لاليگا و ليگ قهرمانان اروپا رکورد شکني کند.

2 گلي که او در ديدار برگشت مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا در استانبول برابر گالاتاسراي زد، گل‌هاي زده او در ليگ قهرمانان سال جاري را به 11 رساند. تعداد گل‌هاي او در اين تورنمنت 50 گل در 96 ديدار است. ميانگين گلزني ستاره پرتغالي 0.52 در هر ديدار است. البته او نتوانسته رکورد آلفردو دي استفانو را بشکند زيرا مرد آرژانتيني 49 گل در 58 بازي براي رئال زده که اين موضوع ميانگين گل‌هاي زده وي را به 0.84 مي‌رساند. کريس رونالدو اکنون ششمين گلزن برتر ليگ قهرمانان اروپا در تمام ادوار است.

در حالي که رئال مادريد به دنبال فتح دهمين عنوان قهرماني خود در اروپا است، رونالدو هم به دنبال دست يافتن به رکورد 14 گل زده در ليگ قهرمانان اروپا در يک فصل است. رکوردي که پيش از اين توسط 3 بازيکن ديگر به ثبت رسيده است. خوزه آلتافيني (ميلان - 63-1962)، رود فن نيستلروي (منچستريونايتد - 03-2002) و ليونل مسي (بارسلونا - 12-2011).

آلتافيني اين 14 گل را در 9 مسابقه وارد دروازه حريفان کرده در حالي که نيستلروي و مسي در 11 ديدار اين کار را انجام داده‌اند. رونالدو 11 گل در 10 مسابقه زده که اميدوار است بتواند رکورد بازيکنان قبلي را بشکند. اگر رئال مادريد به فينال برسد، رونالدو 3 ديدار فرصت دارد تا بتواند اين رکورد را بشکند.

رونالدو فصل پيش در ليگ قهرمانان 10 گل زده بود که امسال آن را به 11 رسانده است. از اين نظر او رکورد خود را شکسته و با رکورد رائول گونزالس مساوي کرده است. البته او در 191 ديداري که براي رئال مادريد انجام داده توانسته 194 گل وارد دروازه حريفان کند که از اين نظر در تاريخ رئال مادريد کاري يگانه انجام داده است زيرا ميانگين گلزني او در هر ديدار بيش از يک گل است

تيم فوتبال استقلال در ورزشگاه خالي آزادي با پيروزي برابر گهر قعر جدولي به صدر جدول بازگشت.


 آخرين ديدار از هفته سي و يکم ليگ برتر از ساعت 19 در ورزشگاه خالي از تماشاگر آزادي بين دو تيم استقلال و گهر آغاز شد که با نتيجه 2 بر صفر به سود استقلال به پايان رسيد.

جواد نکونام در دقيقه 28 با يک شوت از داخل محوطه جريمه گلزني کرد و آرزه نيز در دقيقه 44 گل دوم آبي پوشان را  از روي يک ضربه کاشته به ثمر رساند.

بازي دو تيم به حکم کميته انضباطي فدراسيون فوتبال بدون تماشاگر برگزار شد و استقلال از داشتن تماشاگر در اين ديدار خانگي محروم بود.

سيدحسن زرگر داور مسابقه به آرمان قاسمي و رضا کاردوست از گهر و هاشم بيک‌زاده از استقلال کارت زرد نشان داد.

به گزارش فارس، با اين پيروزي استقلال 63 امتيازي شد و به صدر جدول برگشت و گهر 19 امتيازي نيز به رده هجدهم سقوط کرد. سقوط اين تيم نيز به دسته اول از هفته قبل قطعي شده بود. اين آخرين بازي گهر در ورزشگاه آزادي بود. اين تيم که هوادارانش تلاش کردند در شهر دورود با اخلاق‌ترين تيم ليگ باشند ديگر در ورزشگاه آزادي بازي نخواهند داشت.

استقلال روز دوشنبه در هفته سي و دوم ليگ برتر بايد مقابل سپاهان به ميدان برود. مسابقه‌اي حساس که نتيجه‌اش مي‌تواند قهرمان ليگ را تعيين کند. سپاهان اکنون 62 امتياز دارد و يک امتياز کمتر از آبي پوشان دارد.

ترکيب تيم استقلال:

سيد‌مهدي رحمتي، پژمان منتظري، اميرحسين صادقي، علي حمودي، هاشم بيگ‌زاده، جواد نکونام، آرزه کاماچو( از دقيقه 88 کيانوش رحمتي)، فرزاد حاتمي( از دقيقه 69 سياوش اکبرپور)، ميثم بائو، عباس محمد‌رضايي و فرهاد مجيدي( از دقيقه 60 ايمان موسوي)

سرمربي: امير قلعه‌نويي

ترکيب تيم گهر:

شهرام مهربان، محمد‌رضا خرسند‌نيا، عمار نيک‌کار، حامد پورعمراني( از دقيقه 52 هاملت ميختاريان( از دقيقه 78 يزدان عباسيان))، رضا کاردوست، امير ترکاشوند( از دقيقه 63 تقي نايبي)، مجيد خميسي، مجيد خدابنده لو، محمود شفيعي، آرمان قاسمي و صابر محمدي

سرمربي: محمد مايلي‌کهن

تيم فوتبال پرسپوليس برابر ذوب آهن متوقف شد و در رده ششم باقي ‌ماند.


 هفته سي و دوم ليگ برتر امروز با انجام دو ديدار همزمان از ساعت 17 برگزار شد. پرسپوليس در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف تيم ذوب آهن رفت که اين بازي با نتيجه يک بر يک به پايان رسيد.

ولادتکو در دقيقه 19 با يک ضربه فني از داخل محوطه جريمه دروازه تيم ذوب آهن را باز کرد.

مهدي رجب‌زاده در دقيقه 72 با عبور از عمق دفاع پرسپوليس از داخل محوطه جريمه با يک شوت دروازه سرخپوشان را باز کرد.

ذوب آهن در نيمه دوم هجومي بازي کرد و در اکثر دقايق مسابقه بر روي دروازه پرسپوليس حضور داشت ولي فقط يکبار توانست گلزني کند.

البرز حاجي‌پور داور اين مسابقه به محمد برجلو و حميد شفاعت از ذوب آهن و ميثم نقي‌زاده و محسن بنگر از پرسپوليس کارت زرد نشان داد.

به گزارش فارس، با  اين مساوي پرسپوليس 47 امتيازي شد و همچنان در رده ششم باقي ماند و ذوب آهن 32 امتياز هم در رده چهاردهم همچنان به بقا اميدوار است.

ترکيب ذوب آهن:

گئورگ کاسپاروف، محمد صلصالي، عليرضا محمد، سينا عشوري، حميد شفاعت، اسماعيل فرهادي، محسن مسلمان، محمد برجلو( از دقيقه 73 فوفانا)، پيام صادقيان( از دقيقه 80 پهوان)، قاسم حدادي و محسن بياتي‌ نيا( از دقيقه 46 مهدي رجب‌زاده)

سرمربي: فرهاد کاظمي

ترکيب پرسپوليس:

نيلسون، سيدجلال حسيني، محسن بنگر، اميرحسين فشنگچي، حسين ماهيني( از دقيقه38 محمدرضا خانزاده)، عادل کلاه کج،  ولادتکو( از دقيقه 74 مارکو پروويچ)، ميثم نقي‌زاده،محمد نوري، غلامرضا رضايي و کريم انصاري فرد( از دقيقه 63 هادي نوروزي)

سرمربي: يحيي گل‌محمدي

آبي‌-اناري‌ها در ششمين حضور پياپي خود در دور نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان اروپا با بايرن‌مونيخ رو‌به‌رو مي‌شوند.


قرعه‌کشي مرحله نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان اروپا در "نيون" سويس برگزار شد و چهار تيم راه‌يافته به اين رقابت‌ها حريفان خود را شناختند.

به گزارش ايسنا،بر اساس اين قرعه‌کشي بايرن‌مونيخ و بوروسيادورتموند ميزبان بارسلونا و رئال‌مادريد در بازي‌هاي دور رفت مرحله نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان اروپا هستند. اين نخستين بار در تاريخ ليگ قهرمانان اروپاست که چهار تيم پاياني رقابت‌ها از دو کشور (آلمان و اسپانيا) هستند.

ديدارهاي رفت 23 و 24 آوريل (سوم و چهارم ارديبهشت) و ديدارهاي برگشت 30 آوريل و يک ماه مه (دهم و يازدهم ارديبهشت) برگزار خواهند شد.

از چهار تيمي که به نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان اروپا راه يافته‌اند، سه تيم (بايرن، بارسا و رئال) سال گذشته نيز تا اين مرحله رسيده بودند. دورتموند جاي چلسي را گرفت که در نهايت نخستين قهرماني خود در اين رقابت‌ها را نيز رقم زده بود.

ديدار پاياني هم بيست‌وپنجم ماه مه (چهارم خرداد) در ورزشگاه ومبلي لندن برگزار مي‌شود.

همچنين پيش از قرعه‌کشي دور نيمه‌نهايي ليگ قهرمانان اروپا، قرعه‌کشي ليگ اروپا انجام شد که بر اين اساس فنرباغچه - بنفيکا و بازل - چلسي ديدارهاي دور نيمه‌نهايي اين رقابت‌ها را برگزار مي‌کنند.

ديدارهاي دور رفت 25 آوريل و بازي‌ها برگشت دوم ماه مه انجام مي‌شود. ديدار نهايي اين رقابت‌ها 15 ماه مه در آمستردام هلند برگزار مي‌شود.

تيم فوتبال رابين کازان روسيه در ورزشگاه لوژنيکي مسکو موفق شد چلسي را شکست دهد اما اين تيم انگليسي بود که در مجموع دو بازي رفت و برگشت پيروز شد و به نميه نهايي ليگ اروپا راه يافت.


 چلسي که بازي رفت را در استمفوردبريج با نتيجه 3 بر يک به سود خود به پايان برده بود در بازي برگشت نيز خيلي زود به گل رسيد. فرناندو تورس در دقيقه 5 براي چلسي گل زد تا اين تيم را يک بر صفر پيش بيندازد. ايوان مارکانو مدافع رابين کازان در دقيقه 51 بازي را به تساوي کشيد اما تنها 4 دقيقه بعد ويکتور موزس بار ديگر چلسي را پيش انداخت.

به گزارش مهر، اين پايان کار نبود و گوکدنيز کارادنيز در دقيقه 62 بار ديگر نتيجه را براي رابين کازان به تساوي کشاند و در دقيقه 75 بيبرس ناچو از روي نقطه پنالتي گل سوم رابين کازان را به ثمر رساند تا اين تيم روسيه اي با نتيجه 3 بر 2 به پيروزي برسد اما با توجه به شکست 3 بر يک اين تيم در ديدار رفت چلسي در مجموع دو بازي با نتيجه 5 بر 4 به پيروزي رسيد و راهي مرحله نيمه نهايي رقابتها شد. عليرضا حقيقي دروازه بان ايراني رابين کازان در اين بازي در ليست 18 نفره اين تيم قرار نداشت.

سه بازي ديگر مرحله يک چهارم نهايي تا دقايقي ديگر آغاز مي شود تا تکليف سه تيمي که به چلسي در مرحله نيمه نهايي خواهند پيوست مشخص شود.

مالکيت باشگاه داماش گيلان به امير عابديني منتقل شد.


صبح امروز در قوه قضاييه جلسه رسيدگي به وضعيت مالکيت باشگاه داماش گيلان برگزار شد که طي اين جلسه مالکيت داماش به امير عابديني منتقل شد. در اين جلسه شهرام قويدل مالک داماش با توجه به هزينه هايي که انجام داده، محکوم به پرداخت مبلغي در حدود 5 ميليارد تومان به امير عابديني شد اما قرار است به صورت توافقي دو طرف با مبلغ کمتري راضي شده و قضيه را فيصله دهند.

به گزارش اوج نيوز، صورتجلسه نشست امروز روز شنبه امضا مي شود و تا آن روز بايد قويدل و عابديني با هم بر سر مبلغ مورد نظر به توافق برسند.

گفتني است، از اين پس تمام اختيارات باشگاه داماش بر عهده امير عابديني است و فقط با موافقت او امتياز اين باشگاه به شخص ديگري واگذار خواهد شد.

تيم فوتبال بايرن مونيخ موفق شد با غلبه بر يوونتوس به نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا صعود کند.


از دور برگشت يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا تيم فوتبال يوونتوس ايتاليا ملقب به بانوي پير در حالي در ورزشگاه دل‌آلپي از بايرن مونيخ پذيرايي مي‌کرد که در بازي رفت و در ورزشگاه آليانس آرنا با نتيجه 2 بر صفر از باواريايي‌ها شکست خورده بود.

اين بازي در نهايت با نتيجه 2 بر صفر به سود بايرن مونيخ به پايان رسيد.

نيمه اول اين ديدار با نتيجه تساوي بدون گل به پايان رسيد.

در نيمه دوم و در دقيقه 64 ماريو ماندزوکيچ گل اول بازي را وارد دروازه يوونتوس کرد تا تيم ايتاليايي براي صعود به 4 گل نياز داشته باشد. در دقيقه 90 نيز پيزارو گل دوم بايرن را زد تا بايرن 2 بر صفر از ميزبان خود پيش افتد.

بدين ترتيب بايرن مونيخ موفق شد با نتيجه 4 بر صفر در مجموع 2 بازي رفت و برگشت يوونتوس را حذف کرده و به نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا صعود کند.

تيم فوتبال بارسلونا به سختي موفق شد به نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا صعود کند.


 از دور برگشت يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا تيم فوتبال بارسلونا در حالي در ورزشگاه مملو از تماشاگر نيوکمپ از پاري‌ سن ژرمن پذيرايي مي‌کرد که در بازي رفت و در ورزشگاه پارک دِ پرنس دو تيم به نتيجه تساوي 2 بر 2 رضايت داده بودند.

اين بازي در نهايت با نتيجه يک بر يک مساوي به پايان رسيد.

به گزارش فارس، در اين بازي بارسلونا چند تغيير نسبت به ترکيب ثابت بازي‌هاي گذشته خود داشت و ليونل مسي بهترين بازيکن خود را به دليل مصدوميت روي نيمکت گذاشته بود.

نيمه اول اين ديدار با نتيجه تساوي بدون گل به پايان رسيد.

در اوايل نيمه دوم برخلاف جريان بازي اين پاري سن ژرمن بود که روي ضدحمله در دقيقه 50 توسط پاستوره به گل رسيد.

حساسيت ديدار باعث شد که ليونل مسي بالاخره در دقيقه 62 به جاي فابرگاس وارد زمين شود.

اين تعويض جواب داد و بارسلونا روي حرکت زيباي مسي موفق شد در دقيقه 71 توسط پدرو رودريگز به گل تساوي برسد.

در نهايت بارسلونا موفق شد با نتيجه تساوي 3 بر 3 با پاري سن ژرمن و به دليل گل زده در خانه حريف اين تيم را حذف کرده و به نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا صعود کند.

سپاهان در ديدار چهارم خود در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا مقابل الاهلي شکست خورد.


 

تيم فوتبال سپاهان در چهارمين ديدار خود در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 22:15 دقيقه به مصاف الاهلي عربستان رفت.

 

به گزارش فارس ،نماينده فوتبال ايران همچون بازي مرحله رفت خود مقابل الاهلي نمايش خوبي از خود ارائه نکرد و در اين مسابقه با نتيجه 4 بر يک شکست خورد.

سپاهان با اين باخت با همان 3 امتياز در رده سوم جدول ماند. الاهلي با کسب 12 امتياز در صدر جدول قرار دارد و الغرافه با 9 امتياز در رده دوم جاي گرفته است.

با احتساب اين نتيجه الغرافه در صورت کسب يک امتياز ديگر صعودش به مرحله بعد قطعي مي‌شود. بدين ترتيب زردپوشان اصفهاني که هميشه در آسيا عملکرد خوبي داشته‌اند در آستانه حذف از ليگ قهرمانان قرار گرفتند.

سپاهان با توجه به فشردگي بازي‌هايش در ليگ برتر، جام حذفي و ليگ قهرمانان آسيا در اين ديدار همانطور که کرانچار اعلام کرده بود با ترکيبي متفاوت در ميدان حاضر شد و به بسياري از بازيکنان اصلي خود استراحت داد.

در اين ديدار مصطفي عباس 45 و 50، برنو سزار 67 از روي نقطه پنالتي و الخميس 90+1 براي الاهلي گلزني کردند. تک گل سپاهان را جالويچ 82 به ثمر رساند.

با اين شکست نمايندگان فوتبال ايران در هفته سوم ليگ قهرمانان آسيا در هفته چهارم مرحله گروهي مقابل نمايندگان عربستان هت‌تريک کردند و متحمل 3 شکست شدند.

داور در اين ديدار به حسن جعفري و محمد غلامي از سپاهان کارت زرد نشان داد.

در ديگر ديدار اين گروه الغرافه قطر و النصر امارات از ساعت 20 به مصاف يکديگر رفتند که الغرافه موفق شد حريف خود را 3 بر يک شکست دهد.



تراکتورسازي در مرحله گروهي ليگ قهرمان آسيا در خانه مقابل الشباب شکست خورد.


 تراکتورسازي در چهارمين مسابقه خود در مرحله گرهي ليگ قهرمانان آسيا يک بر صفر مقابل الشباب شکست خورد.

به گزارش فارس، تراکتورسازي در نيمه دوم بازي موقعيت هاي خوبي ايجاد کرد اما نتوانست از برتري خود استفاده کند. الشبابي‌ها بسيار باهوش بازي مي‌کردند و روي ضد حملات برنامه داشتند. در نهايت لوکاس بازيکن آرژانتيني الشباب توانست در دقيقه 84 روي اشتباه محمد نصرتي و روي يک ضد حمله دروازه تراکتورسازي را باز کند.

نماينده ايران در ديدار قبلي خود مقابل الشباب نيز علي‌رغم برتري که داشت شکست خورد.

تراکتورسازي در اين مسابقه با ترکيب مهدي ثابتي،‌ محمد نصرتي،‌ مرتضي اسدي،‌ محمد ايرانپوريان،‌ مهدي کريميان، مسعود ابراهيم‌زاده،‌ مصطفي اکرامي (64 قاسم دهنوي)، فلاويو لوپز، مهدي کياني (91 سيد محسن حسيني)، جواد کاظميان (81 گيلسون)، مهدي سيد صالحي به ميدان رفت.

تراکتورسازي و الشباب از ساعت 20:15 در ورزشگاه يادگار امام به مصاف يکديگر رفتند.

داور ازبکستاني بازي به مرتضي اسدي و مسعود ابراهيم‌زاده از تراکتورسازي کارت زرد نشان داد.

الشباب با اين پيروزي 10 امتيازي شد و توانست به جايگاه خود در صدر جدول استحکام ببخشد. الجيش نيز با کسب 5 امتياز در رده دوم قرار گرفت تا تراکتورسازي در پايان هفته چهارم مرحله گروهي با همان 4 امتياز به رده سوم جدول سقوط کند. الجزيره هم تنها با کسب 2 امتياز در قعر جدول جاي گرفته است.

در ديگر ديدار اين گروه الجزيره امارات و الجيش قطر از ساعت 20:10 به مصاف يکديگر رفتند که اين مسابقه با تساوي يک بر يک به پايان رسيد.

تيم فوتبال دورتموند موفق شد با شکست مالاگا به نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا صعود کند.


 از دور برگشت يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا تيم فوتبال بورسيا دورتموند آلمان در ورزشگاه خانگي خود در حالي ميزبان مالاگا اسپانيا بود که در بازي رفت دو تيم به تساوي بدون گل رضايت داده بودند.

اين ديدار در نهايت با 3 بر 2 به سود دورتموند به پايان رسيد.

به گزارش فارس، خواکين در دقيقه 25 مالاگا را يک بر صفر پيش انداخت اما در دقيقه 40 لواندوفسکي بازي را به تساوي کشاند.

گل دقيقه 82 اليسو اميدهاي دورتموند را به ياس تبديل کرد تا اين تيم براي صعود يه نيمه نهايي نياز به 2 گل داشته باشد.

در حالي که به نظر مي‌رسيد مالاگا با اين نتيجه صعود خواهد کرد به يکباره به فاصله يک دقيقه دورتموند نتيجه را با 2 گل رويس و سانتانا در دقايق 90 و 91 موفق شد 3 بر 2 پيش افتد.

دورتموند با اين برد موفق شد با نتيجه 3 بر 2 در مجموع 2 بازي رفت و برگشت مالاگا را حذف کرده و به نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا برسد.
چهار شنبه 21 فروردين 1392برچسب:رئال مادريد باخت و صعود کرد, :: 11:58 ::  نويسنده : Lima

تيم فوتبال رئال مادريد مقابل ميزبان خود گالاتاسراي شکست خورد اما به لطف نتيجه دور رفت به نيمه نهايي ليگ قهرمانان اروپا صعود کرد.


 از دور برگشت يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا تيم فوتبال گالاتاسراي در ورزشگاه خانگي خود تلکام آرنا استانبول در حالي ميزبان رئال مادريد اسپانيا بود که در بازي رفت در سانتياگو برنابئو با نتيجه سنگين 3 بر صفر شکست خورده بود.

به گزارش فارس،اين بازي در نهايت با نتيجه 3 بر 2 به سود گالاتاسراي به پايان رسيد.

بازي با حملات سنگين رئال روي دروازه گالا آغاز شد و رونالدو موفق شد در دقيقه هشتم دروازه تيم ترکيه‌اي را باز کند تا اميدهاي کمرنگ گالا باز هم کمرنگ‌تر شود.

نيمه دوم را گالاتاسراي طوفاني آغاز کرد و در دقيقه 58 امانوئل ابوئه با شوتي زيبا از بيرون محوطه جريمه دروازه رئال را گشود و بازي را به تساوي کشاند.

دقيقه 71 اسنايدر روي حرکتي زيبا گل دوم را وارد دروازه رئال کرد و يک دقيقه بعد اين دروگبا بود که روي اشتباه واران گل سوم را زد تا اميدها به اردوي گالاتاسراي بازگردد.

رونالدو در دقيقه 91 موفق شد گل دوم رئال را به ثمر برساند تا حماسه‌سازي تيم ترکيه‌اي نيمه تمام بماند.

تيم فوتبال استقلال ايران با شکست خانگي برابر الهلال عربستان صدرنشين گروه مرگ باقي ماند.


 تيم فوتبال استقلال ايران از ساعت 21 در ورزشگاه آزادي و در حضور 80 هزار و 300 تماشاگر (طبق اعلام بلندگوي ورزشگاه) به مصاف تيم الهلال عربستان رفت که بازي با نتيجه يک بر صفر به سود الهلال عربستان به پايان رسيد.

به گزارش فارس، نواف در دقيقه 35 براي الهلال گلزني کرد. روي اين گل بازيکنان استقلال مقصر بودند. نکونام توپ را به بدن عمر‌ان‌زاده کوبيد و توپ مقابل مهاجم تيم الهلال افتاد و او گلزني کرد.

استقلال در نيمه دوم حملات زيادي بر روي دروازه الهلال انجام داد که نتوانست از اين حملاتش استفاده کند.

با اين پيروزي وضعيت گروه 4 مسابقات که به گروه مرگ مشهور است دشوار و پيچيده شد و هر 4 تيم شانس صعود پيدا کردند.

مالک البشير داور سنگاپوري به امير حسين صادقي و فررزاد حاتمي، سياوش اکبرپور از استقلال و سلطان البيشي و سالم از الهلال کارت زرد نشان داد.

در ديگر ديدار اين گروه تيم العين و الريان با يکديگر بازي کردند که الريان قطر 2 بر يک پيروز شد.

ترکيب استقلال:

سيد مهدي رحمتي، اميرحسين صادقي، پژمان منتظري، علي حمودي، حنيف عمران‌زاده، جواد نکونام( از دقيقه 46 هاشم بيک‌زاده)، خسرو حيدري، جي‌لويد ساموئل، مجتبي جباري، آرش برهاني (از دقيقه 46 ايمان موسوي) و فرزاد حاتمي (از دقيقه 81 سياوش اکبرپور)

سرمربي: امير قلعه‌نويي

جدول گروه به شرح زير است:

1- استقلال ايران 7 امتياز

2- العين امارات 6 امتياز

3- الهلال عربستان 6 امتياز

4- الريان قطر 4 امتياز

تيم‌هاي فوتبال فيورنتينا و آث ميلان در ديداري از رقابت‌هاي سري آ ايتاليا به تساوي رسيدند.


در يک بازي مهم از رقابت‌هاي هفته سي و يکم سري آ ايتاليا تيم فوتبال فيورنتينا ميزبان آث ميلان بود که در نهايت 2 تيم به تساوي 2 بر 2 رضايت دادند.

به گزارش فارس، ابتدا مونتوليوو 14 و فلاميني 62 ميلان را 2 بر صفر پيش انداختند اما در ادامه و در دقيقه 66 لياجيچ روي ضربه پنالتي اختلاف را به حداقل رساند و سپس پيزارو باز هم از روي نقطه پنالتي در دقيقه 73 بازي را مساوي کرد.

همچنين در اين بازي توموويچ از فيورنتينا در دقيقه 40 با دريافت کارت قرمز از داور از زمين مسابقه اخراج شد.

ميلان با اين تساوي 58 امتيازي شد و در رده سوم جدول رده بندي سري آ ايتاليا باقي ماند و فيورنتينا نيز با 52 امتياز چهارم است.

بارسلونا شب گذشته در هفته سي‌ام رقابت‌هاي لاليگا موفق شد با هتريک کاپيتان سابق آرسنال مقابل مايورکا به برتري برسد.


بارسلونا شب گذشته در هفته سي‌ام لاليگا با نتيجه 5 بر صفر مايورکاي قعرجدولي را در نيوکمپ شکست داد تا يک قدم ديگر به قهرماني نزديک شود.

به گزارش فارس،غول‌هاي کاتالان با درخشش فابرگاس و الکسيس سانچس عملکرد فوق‌العاده‌اي را به نمايش گذاشتند. هر يک از اين دو بازيکن کار خود را در نيمه اول با 2 گل و 2 پاس گل به پايان رساندند. فابرگاس در دقايق 20 و 37 و سانچس در دقايق 22 و 38 گلزني کردند.

بازيکن سابق آرسنال کمي پس از شروع نيمه دوم (دقيقه 46) هت‌تريک کرد تا بارسا با نتيجه 5 بر صفر به پيروزي برسد.

با پيروزي 5 بر يک رئال مادريد مقابل لوانته اختلاف دو تيم همچنان با 13 امتياز باقي ماند. اين در حالي است که هنوز 8 بازي تا پايان فصل باقي مانده است.

مهاجم تيم ملي فوتبال آرژانتين بار ديگر به عدم تلاش کافي در تيم کشورش متهم شده است.


 ونسا سابلا دختر الخاندرو سابلا سرمربي تيم ملي فوتبال آرژانتين به انتقاد از شخصيت ليونل مسي پرداخته و وي را فاقد قلب و روح براي بازي در ترکيب تيم ملي خواند.

«به هيچ وجه نمي‌خواهم اينکه مسي بازيکن با استعدادي است را انکار کنم. او رکوردهاي زيادي را شکسته و همچنان به رکورد شکني خود ادامه مي‌دهد ولي خب، بايد بگويم گويي قلب و روح او با آرژانتين نيست.»

وي ادامه داد: يک‌بار جلوي پدرم از مسي انتقاد کردم. تنها چيزي که او به من گفت اين بود: «او مسي است.

ونسا سابلا در ادامه مسي را بهترين بازيکن دنيا خواند که هيچ وقت بد بازي نکرده است.

تيم فوتبال يوونتوس در ديداري خانگي مقابل پسکارا به برتري رسيد.


 در اولين بازي از هفته سي و يکم سري آ ايتاليا تيم فوتبال يوونتوس ميزبان پسکارا بود و موفق شد اين تيم را با نتيجه 2 بر يک شکست دهد.

ووچينيچ 72 (پنالتي) و 78 براي يووه گلزني کرد و تک گل پکارا نيز توسط کاسيونه در دقيقه 83 به ثمر رسيد.

پسکارا در اين بازي به دليل دريافت کارت قرمز از داور توسط ريزو از دقيقه 72 10 نفره به بازي ادامه داد.

به گزارش فارس، يوونتوس با اين پيروزي 71 امتيازي شد و جايگاه خود در صدر جدول رده بندي سري آ ايتاليا را تثبيت کرد.

تيم فوتبال رئال مادريد در ديداري خانگي به پيروزي رسيد.


 در ادامه رقابت‌هاي هفته سي‌ام لاليگا اسپانيا تيم فوتبال رئال مادريد در ورزشگاه سانتياگو برنابئو ميزبان لوانته بود که اين بازي در پايان با نتيجه 5 بر يک به سود خاتمه يافت.

به گزارش فارس، گل اول اين بازي توسط ميشل در دقيقه 31 براي لوانته به ثمر رسيد اما در ادامه رئال مادريد در دقيقه 36 توسط هيگواين و 39 کاکا از روي نقطه پنالتي نتيجه را 2 بر يک به سود خود کرد.

در نيمه دوم و در دقيقه 84 کريستيانو رونالدو روي پاس هيگواين گل سوم رئال را به ثمر رساند. در ادامه اوزيل در دقايق 87 و 90 موفق شد نتيجه را 5 بر يک به سود رئال کند.

رئال مادريد با اين برد 65 امتيازي شد و جايگاه دومي خود را در جدول رده بندي لاليگا تثبيت کرد.

لوانته هم با 40 امتياز در رده دهم باقي ماند.

تيم فوتبال بايرن مونيخ با غلبه بر ميزبان خود براي بيست و سومين بار قهرمان بوندس ليگا شد.


در ادامه مسابقات از هفته بيست و هشتم بوندس‌ليگا آلمان و در مهم‌ترين مسابقه تيم فوتبال بايرن مونيخ ميهمان اينتراخت فرانکفورت بود که اين ديدار در نهايت با نتيجه يک بر صفر به سود بايرن به پايان رسيد تا مونيخي‌ها در فاصله 6 هفته مانده به پايان رقابت‌ها با 75 امتياز قهرماني خود را در رقابت‌هاي اين فصل بوندس ليگا مسجل کنند.

شواين اشتايگر در دقيقه 52 گل بايرتن را به ثمر رساند.

اين بيست و سومين قهرماني باواريايي‌ها در رقابت‌هاي بوندس ليگا محسوب مي‌شود.

تيم فوتبال پرسپوليس با پيروزي برابر داماش گيلان فيناليست شد تا حريف سپاهان شود.


ديدار دو تيم پرسپوليس و داماش گيلان در نيمه‌نهايي جام حذفي از ساعت 17 در ورزشگاه عضدي رشت و در حضور بيش از 15 هزار تماشاگر برگزار شد. بازي در طول 90 دقيقه وقت قانوني و دو وقت اضافه با نتيجه مساوي يک بر يک به پايان رسيد تا بازي به ضربات پنالتي کشيده شود. پرسپوليس در مجموع پنالتي 6 بر 4 به برتري رسيد و فيناليست شد.

دو تيم در دو وقت اضافه بازي براي گلزني تلاش کردند اما از فرصت‌هاي گلزني خود استفاده نکردند.

به نقل از فارس، امين متوسل‌زاده در دقيقه 71 با يک ضربه سر از داخل محوطه جريمه براي داماش گلزني کرد. محمد نوري در دقيقه 83 با حرکتي پا توپ وارد محوطه جريمه داماش شد و با يک ضربه فني گل پرسپوليس را به ثمر رساند.

پنالتي‌هاي پرسپوليس : هادي نوروزي، حسين ماهيني،سيد جلال حسيني، علي کريمي، کريم انصاري‌فرد

پنالتي‌هاي داماش گيلان: ابوذر رحيمي( پنالتي‌اش به تير دروازه خورد و گل نشد.)، محمد آبشک، افشين چاووشي، حسين ابراهيمي

سعيد مظفري‌زاده داور مسابقه به محمد آبشک، محمد مختاري از داماش و سيد جلال حسيني از پرسپوليس کارت زرد نشان داد.

تيم فوتبال رئال مادريد مقابل مهمان خود گالاتاساراي به يک پيروزي قاطع دست يافت.


از دور رفت يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا تيم فوتبال رئال مادريد اسپانيا در ورزشگاه خانگي خود سانتياگو برنابئو ميزبان گالاتاساراي ترکيه بود که اين بازي در نهايت با نتيجه 3 بر صفر به سود قوهاي سپيد به پايان رسيد.

به گزارش فارس، در دقيقه نهم کريستيانو رونالدو روي پاس زيباي مسوت اوزيل موفق شد با ضربه‌اي چيپ دروازه گالاتاساراي را باز کند و رئال مادريد را يک بر صفر پيش اندازد.

کريم بنزما نيز در دقيقه 29 گل دوم رئال را زد تا مادريدي ها 2 بر صفر از حريف خود پيش بيافتند.

در دقيقه 73 هيگواين موفق شد گل سوم رئال را روي سانتر زيباي ژابي آلونسو با ضربه سر به ثمر برساند تا اختلاف گل به 3 برسد.


بازي برگشت اين 2 تيم سه‌شنبه 20 فروردين راس ساعت 23:15 در ورزشگاه خانگي گالاتاساراي برگزار مي‌شود.

 

تيم فوتبال استقلال در خانه الهلال به يک پيروزي ارزشمند دست پيدا کرد.


ديدار تيم هاي الهلال عربستان و استقلال از ساعت 22:10 در ورزشگاه فيصل بن احمد شهر رياض برگزار شد که در پايان اين بازي با پيروزي ارزشمند دو بر يک نماينده ايران به پايان رسيد.

به گزارش فارس،پژمان منتظري 78 و آرش برهاني 85 دو گل استقلال را به ثمر رساندند و گل الهلال 67 توسط سالم الدوساري به ثمر رسيد.

با اين پيروزي استقلالي‌ها علاوه بر کسب نتيجه‌اي ارزشمند صدرنشيني را از العين گرفتند تا به اين ترتيب کام عرب‌ها تلخ شود.

نواف عبدالله داور بحريني اين بازي به ايمان موسوي، نکونام و پژمان منتظري از استقلال و ياسر قحطاني، عبدالله زوري و اوزيا از الهلال کارت زرد نشان داد.

پيش از اين ديدار تيم العين امارات موفق شد با نتيجه 2 بر يک الريان قطر را شکت دهد.

در جدول گروه D اين مسابقات تيم استقلال 7 امتيازي شد و العين 6 امتيازي است. الهلال نيز با 3 امتياز در جايگاه چهارم حضور دارد.

تيم فوتبال بايرن مونيخ موفق شد در ديداري خانگي يوونتوس را شکست دهد.


از دور رفت مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا تيم فوتبال بايرن مونيخ در ورزشگاه مملو از تماشاگر آليانس آرنا ميزبان يوونتوس ايتاليا بود که اين بازي در نهايت با نتيجه 2 بر صفر به سود بايرن مونيخ به پايان رسيد.

به گزارش فارس، آلابا در همان دقيقه نخست موفق شد دروازه تيم ايتاليايي را باز کند، در ادامه نيز بايرن بازي را بسيار هجومي ادامه داد و موقعيت‌هاي زيادي را روي دروازه يوونتوس خلق کرد که با بي‌دقتي مهاجمان توپ‌ها يه گل تبديل نشد.

نيمه اول نيز با نتيجه يک بر صفر به سود باواريايي‌ها به پايان رسيد.

در نيمه دوم و در دقيقه 63 توماس مولر گل دوم بايرن را به ثمر رساند تا خيال بايرني‌ها کمي آسوده‌تر شود. در نهايت نيز بازي با نتيجه 2 بر صفر به سود بايرن به پايان رسيد.

بازي برگشت اين دو تيم روز چهارشنبه 21 فروردين راس ساعت 23:15 در ورزشگاه خانگي يووه برگزار خواهد شد.


تيم فوتبال بارسلونا در ديداري خارج از خانه مقابل پاري سن ژرمن به تساوي رسيد.


از دور رفت مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا تيم فوتبال پاري سن ژرمن در ورزشگاه خانگي خود پارک دِ پرنس ميزبان بارسلوناي اسپانيا بود که اين بازي در نهايت با نتيجه 2 بر 2 مساوي به پايان رسيد.

به گزارش فارس، در نيمه اول مسی  در دقيقه 38 گل اول اين ديدار را براي بارسلونا به ثمر رساند و پس از زدن گل جاي خود را به سسک فابرگاس داد. نيمه اول با همان نتيجه يک بر صفر به سود بارسا به پايان رسيد.


در اين بازي ديويد بکام نيز تا دقيقه 70 براي پاريسي‌ها بازي کرد.

در دقيقه 80 زلاتان ايبراهيموويچ موفق شد روي صحنه‌اي مشکوک به آفسايد بازي را به تساوي بکشاند.

در دقيقه 89 بارسلونا توسط ژاوي و از روي نقطه پنالتي موفق شد گل دوم را به ثمر برساند. اما در دقيقه 93 متوئيدي موفق شد اميد را به اردوي پاري سن ژرمن بازگرداند و بازي را به تساوي بکشاند و در نهايت نيز بازي با همين نتيجه 2 بر 2 مساوي به پايان رسيد.

بازي برگشت اين دو تيم چهارشنبه 21 فروردين راس ساعت 23:15 در ورزشگاه نيو کمپ برگزار مي‌شود.


 

تراکتورسازي در ديدار مقابل الشباب عربستان شکست خورد.


تيم فوتبال تراکتورسازي تبريز در سومين ديدار مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا به مصاف الشباب عربستان رفت.

به گزارش فارس، تراکتورسازي در اين ديدار يک بر صفر مغلوب حريف خود شد تا اولين شکست خود را در مسابقات امسال کسب کند.

الشبابي‌ها در دقيقه 30 توسط ناصر الشمراني به گل دست يافتند.

تراکتورسازي با اين شکست 4 امتياز باقي ماند و با توجه به پيروزي الجيش مقابل الجزيره نماينده ايران در رده دوم ماند.

الشباب با 7 امتياز در صدر الجيش با 4 و الجزيره با يک امتياز در جايگاه هاي سوم و چهارم قرار گرفتند.
چهار شنبه 14 فروردين 1392برچسب:شکست سنگين سپاهان مقابل الاهلي, :: 1:52 ::  نويسنده : Lima

سپاهان در ديدار سوم خود در مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا مقابل الاهلي متحمل شکست سنگيني شد.


سپاهان در ديدار سوم مرحله گروهي ليگ قهرمانان آسيا از ساعت 20:30 به مصاف الاهلي عربستان رفت.

به گزارش فارس،‌ سپاهان در اين ديدار نمايش بدي از خود ارائه کرد و در نهايت با حساب 4 بر2 در خانه شکست خورد.

شاگردان زلاتکو کرانچار بازي را بسيار خوب آغاز کردند و در دقيقه 3 بازي توسط سوکاي به گل رسيدند. برتري سپاهاني‌ها تنها 20 دقيقه تداوم داشت و الاهلي در دقيقه 22 توسط سيموئز به گل تساوي رسيد. در ادامه الاهلي تيم برتر ميدان بود بود و توانست توسط سزار 40، عماد الحسني 46 و سيموئز 65 به گل برسد. گل فرشيد طالبي در دقيقه 87 چندان مفيد نبود تا سپاهان دست خالي اين ميدان را ترک کند.

داور در اين ديدار به فرشيد طالبي، محمدرضا خلعتبري و حسين پاپي کارت زرد نشان داد.

الاهلي با اين پيروزي با کسب نهمين امتياز خود به صدر جدول رسيد.

سپاهان با اين نتيجه در صورت امتياز گرفتن الغرافه در بازي مقابل النصر امارات به رده سوم جدول سقوط مي کند.
دو شنبه 12 فروردين 1392برچسب:فريادشيران سرمربي جديد گهر شد, :: 20:55 ::  نويسنده : Lima

نادر فريادشيران به عنوان سرمربي جديد تيم فوتبال گهر دورود انتخاب شد.


در پي استعفاي محمد مايلي کهن، سرمربي گهر دورود در روز گذشته، کادر مديريتي باشگاه نادر فريادشيران، دستيار مايلي کهن را سرمربي گهر کرد.

به گزارش ايسنا ، خروطي، مدير اجرايي گهر گفت: با توجه به تجارب ارزنده، اخلاق و منش پهلواني و همچنين خصوصيات ويژه اخلاقي آقاي مايلي کهن و همچنين لطف ايشان در خصوص قبول ريسک پذيرفتن سرمربيگري تيم گهر، دوست داشتيم در کنار ايشان باشيم ولي متاسفانه ايشان بر استعفاي خود اصرار دارند و ما هم ضمن قدرداني از زحمات ايشان با اين موضوع موافقت کرديم.

وي بيان کرد: از اين پس فرياد شيران سرمربي تيم بوده تا در ادامه فصل تيم گهر در اختيار ايشان باشد.

تيم فوتبال چلسي با شکست منچستر يونايتد حريف منچستر سيتي در نيمه نهايي جام حذفي انگليس شد.


ديدار تکراري تيم‌هاي فوتبال چلسي و منچستر يونايتد از مرحله يک‌چهارم نهايي جام حذفي انگليس از ساعت 16:00 در ورزشگاه استمفوردبريج و به ميزباني چلسي برگزار شد و آبي‌هاي لندن موفق شدند شياطين سرخ را با نتيجه يک بر صفر شکست دهند.

به گزارش فارس، تک گل اين ديدار توسط دمبابا در دقيقه 49 براي چلسي به ثمر رسيد.

ديدار رفت اين دو تيم در ورزشگاه اولد ترافورد به نتيجه 2 بر 2 مساوي به پايان رسيده بود.

چلسي با اين پيروزي در نيمه نهايي به مصاف منچسترسيتي مي‌رود.

ديگر ديدار نيمه نهايي نيز بين تيم‌هاي ميلوال و ويگان و به ميزباني ميلوال برگزار خواهد شد.

داور ديدار تيم هاي بارسلونا و پاري سن ژرمن در ليگ قهرمانان اروپا مشخص شده است.


ديدار رفت تيم هاي بارسلونا و پاري سن ژرمن در مرحله يک چهارم نهايي ليگ قهرمانان اروپا را ولفگانگ اشتارک آلماني قضاوت خواهد کرد.

به گزارش فارس،اين ديدار سه شنبه شب در پارک دو پرنس پاريس برگزار مي شود. اشتارک تاکنون 7 ديدار اروپايي بارسلونا را قضاوت کرده که در آنها کاتالان ها تنها 2 بار شکست خورده اند. شکست 2 بر صفر در ديدار رفت نيمه نهايي سال 2011 برابر رئال مادريد در سانتياگو برنابئو و شکست 3 بر 2 فصل گذشته در مرحله گروهي برابر ميلان.

بارسلونا با قضاوت اشتارک تيم هاي سلتيک و آرسنال را مغلوب کرده و برابر ليون، چلسي و اينترميلان نيز به تساوي دست يافته است.

تيم فوتبال پرسپوليس در اولين ديدارش در سال 92 پيکان را شکست داد.


در ادامه هفته سي و يکم ليگ برتر فوتبال پرسپوليس از ساعت 17 در ورزشگاه آزادي و در حضور 12 هزار تماشاگر( طبق اعلام بلندگوي ورزشگاه) به مصاف تيم پيکان رفت که بازي با نتيجه 2 بر يک به سود پرسپوليس به پايان رسيد.

کيوان وحداني در دقيقه 58 براي پيکان گلزني کرد. اين بازيکن از غفلت مدافعان پرسپوليس استفاده کرد و با يک ضربه زميني دروازه سرخپوشان را باز کرد.

به گزارش فارس، کريم انصاري فرد در دقيقه 72 با يک ضربه فني که با يک بازيکن پيکان نيز برخورد کرد، از داخل محوطه جريمه براي پرسپوليس گلزني کرد. در دقيقه 78 محمد نوري روي توپ ارسالي از نقطه کرنر با ضربه سر گل دوم سرخپوشان را به ثمر رساند.

پرسپوليس با اين برد 46 امتيازي شد و در رده ششم باقي ماند و پيکان 24 امتيازي همچنان در رده شانزدهم است و تقريبا بايد اين تيم را سقوط کرده بدانيم و فقط روي کاغذ شانس بقا در ليگ برتر را دارد.

تورج حق‌وردي داور مسابقه به حميد ديوسالار از پيکان و نيلسون و محمد قاضي از پرسپوليس کارت زرد نشان داد.

در اولين ديدار هفته سي و يکم تراکتورسازي 2 بر يک داماش گيلان را شکست داد. ساير ديدارهاي اين هفته روزهاي جمعه و شنبه برگزار مي‌شود.

ترکيب تيم پرسپوليس:

نيلسون، عليرضا نورمحمدي، محسن‌ بنگر، محمد خانزاده( از دقيقه 69 علي کريمي)، اميرحسين فشنگچي، ميثم نقي‌زاده، محمد نوري، ولادتکو، پروويچ،( از دقيقه 63 هادي نوروزي) محمد قاضي( از دقيقه 89 عادل کلاه کج) و کريم انصاري فرد

سرمربي: يحيي گل‌‌محمدي

ترکيب پيکان:

فابيو کارواليو، علي ميرشفعيان، جلال کاملي مفرد، سيد احمد مهدي‌زاده، حميد ديوسالار، محمدرضا طهماسبي( از دقيقه 84 رضا طاهري) ، ايمان مبعلي،( از دقيقه 77 پيمان ميري)، داود حقي، حکيم نثاري( از دقيقه 84 ميلاد زنيدپور)، وحيد حيدريه، کيوان وحداني

سرمربي: فيروز کريمي

به نوشته روزنامه اي امروز انگليس ژوزه مورينيو سرمربي پرتغالي رئال مادريد تابستان هدايت چلسي را بر عهده مي گيرد و کريس رونالدو را هم با خود به اين تيم لندني خواهد برد.


شکست 2 بر يک چلسي در ديدار اين هفته مقابل تيم قعر جدولي ساوتهمپتون باعث شد بار ديگر انتقاد از کادر فني اين تيم به اوج خود برسد و امروز يکشنبه روزنامه هاي انگليسي از توافق اين باشگاه براي بازگرداندن ژوزه مورينيو به نيمکت اين تيم خبر دادند.

به گزارش مهر، روزنامه ساندي اکسپرس عجيب ترين سناريو را براي بازگشت مورينيو مطرح کرد و آقاي خاص تقريبا اطيمنان دارد در پايان فصل رئال مادريد را به مقصد چلسي ترک مي کند و تمام تلاش خود را براي پيوستن کريس رونالدو به چلسي نيز انجام خواهد داد. به نوشته اين روزنامه نزديکان رافا بنيتس سرمربي فعلي و موقت چلسي اعلام کرده اند اين مربي اسپانيايي هيچ آينده اي در چلسي ندارد چرا که تمام توافقات به جز امضاي قرارداد براي بازگشت ژوزه مورينيو انجام شده است.

رابطه آبراموويچ و مورينيو بعد از اتفاقات سال 2007 بهبود پيدا کرده است. مالک روس باشگاه چلسي معتقد است مورينيو پروژه اي ناتمام در اين تيم دارد و همه چيز از جمله چک سفيد را براي بازگشت اين مربي پرتغالي مهيا کرده است. زماني که قرارداد مورينو با چلسي به امضا برسد اين سرمربي پرتغالي تمام تلاش خود را براي جذب کريس رونالدو انجام خواهد داد و گفته مي شود پيشنهادي 60 ميليون پوندي را براي او آماده کرده است.

از طرف ديگر روزنامه ديلي ميل اين داستان را با تغييراتي جزئي منتشر کرده است. به نوشته اين روزنامه به جز مورينيو، سران چلسي ديويد مويس سرمربي اورتون و مانوئل پلگريني سرمربي شيليايي مالاگا را نيز در ليست نامزدهاي مربيگري فصل بعد خود در نظر گرفته اند.

تيم فوتبال استقلال در نيمه نهايي جام حذفي برابر سپاهان در ضربات پنالتي شکست خورد.


اولين ديدار نيمه نهايي جام حذفي از ساعت 17:05 در ورزشگاه آزادي و در حضور حدود 60 هزار تماشاگر بين دو تيم استقلال و سپاهان برگزار شد. بازي در طول 90 دقيقه قانوني و دو وقت اضافه 15 دقيقه اي‌ با نتيجه يک بر يک مساوي به پايان رسيد. تا ماراتن فوتبال بين اين دو تيم به ضربات پنالتي کشيده شود. در ضربات پنالتي سپاهان به پيروزي رسيد.

به گزارش فارس، محمدرضا خلعتبري در دقيقه 42 با شوتي از پشت محوطه جريمه دروازه استقلال را باز کرد. فرزاد خاتمي در دقيقه 64 در داخل محوطه شش قدم براي استقلال گلزني کرد.

پنالتي‌هاي استقلال : مجتبي جباري، ساموئل، عباس محمدرضايي، امير حسين صادقي( ضربه‌اش را به بيرون زد)، جواد نکونام، مهدي رحمتي( ضربه اش را به بيرون زد.)، فرزاد حاتمي( شهاب گردان ضربه پنالتي را مهار کرد.)

پنالتي‌هاي سپاهان : اروين بلکو، اميد ابراهيمي، محمدرضا خلعتبري، احسان حاج صفي، احمد جمشيديان( ضربه پنالتي را رحمتي مهار کرد.) محسن ايرانژاد( مهدي رحمتي ضربه پنالتي را مهار کرد.)، ميلان سوشاک

عليرضا فغاني داور مسابقه به آرش برهاني، فرهاد مجيدي، جواد نکونام و خسرو حيدري از استقلال و محمدرضا خلعتبري از سپاهان کارت زرد نشان داد.

فرشيد طالبي مدافع سپاهان در دقيقه 25 به دليل خطايي که روي آرش برهاني از استقلال انجام داد کارت قرمز دريافت کرد و از ميدان اخراج شد.

خسرو حيدري بازيکن استقلال نيز در دقيقه 62 با دريافت کارت زرد دوم از ميدان اخراج شد. استقلال بلافاصله بعد از اخراج حيدري گلزني کرد.

ديگر ديدار نيمه نهايي بين دو تيم پرسپوليس و داماش گيلان روز 17 فروردين در رشت برگزار مي‌شود.

ترکيب استقلال:

سيدمهدي رحمتي، پژمان منتظري، امير حسين صادقي، علي حمودي، خسرو حيدري، هاشم بيک‌زاده،( از دقيقه 92 عباس محمدرضايي)، جواد نکونام، ساموئل، مجتبي جباري، سياوش اکبرپور ( از دقيقه 52 فرهاد مجيدي) و آرش برهاني( از دقيقه 46 فرزاد حاتمي)

سرمربي: امير قلعه نويي

ترکيب سپاهان:

شهاب گردان، حسين پاپي، محرم نويدکيا، خلعتبري، فرشيد طالبي، اميد ابراهيمي، جواهير سوکاي( از دقيقه 55 محسن ايرانژاد)، احسان حاج صفي، امين جهان عاليان( از دقيقه 28 علي احمدي)، ميلان سوشاک و اروين بلکو

سرمربي: زلاتکو کرانچار
یک شنبه 11 فروردين 1392برچسب:گسترش فولاد راهي ليگ برتر شد, :: 1:43 ::  نويسنده : Lima

تيم فوتبال گسترش فولاد تبريز با تساوي مقابل ابومسلم در حالي که 2 هفته به پايان ليگ دسته اول باقي مانده صعود خود را به ليگ برتر قطعي کرد.


تيم گسترش فولاد تبريز در چارچوب هفته بيست‌وچهارم ليگ دسته اول از گروه اول از ساعت 16:15 ميهمان ابومسلم مشهد بود. تبريزي‌ها در اين ديدار به تساوي 2 بر 2 رسيدند. سامان نريمان‌جهان 38 و کاوه زنگيان 53 براي گسترش فولاد و بهنام بيرانوند 57 و ميثم رضاپور 65 براي ابومسلم گلزني کردند.

شاگردان رسول خطيبي با اين تساوي 50 امتيازي شدند و توانستند در حالي که 2 هفته به پايان ليگ باقي مانده است صعود خود را به ليگ برتر قطعي کنند.

گسترش فولاد دومين نماينده تبريزي‌ها در ليگ برتر خواهد بود.

 

درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
موضوعات

آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان استقلال نوين رشت و آدرس esteghlal-novin.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان